14 februari, 2013

ALLA HJÄRTANSDAG.

Den 14:e februari idag och alla hjärtar lite extra. Så gör jag med och skickar en mängd hjärtan till er som tittar in här titt som tätt.  

Idag sprider vi kärlek va? Varför inte via denna fantastiska sajt. Jag har fått några mail därifrån och blir lika glad varje gång. - TACK SNÄLLA!


Studio DIY bjuder på fin fint DIY-tips om hur vi kan göra en balongvägg i form av ett hjärta. Kanske skulle ta och överaska minifolket ikväll?


När vi nu är inne på ballonger - är inte detta ett fantastiskt sätt att ge bort ett par finskor eller annat på?


Vackra, enkla pappershjärtan visar Kjerstis Lykke på hennes blogg. Tidningspapper, sax och häftapparat och dessa hjärtan tar form! 


Via Eat, drink, chic hittade jag detta diy-hjärta (med länk till tutorial). En origami-favorit som jag funderar på att försöka vika.


Eller varför inte göra ett bildcollage i form av ett hjärta som The Design Chaser så fint tipsar om.


Fler idéer och hjärtan hittar ni i min hearts-folder på Pinterest där även dessa bilder finns samlade. Önskar er alla en riktigt fin Alla Hjärtans Dag! 

5 kommentarer:

  1. Vackert! Ha en fin Alla hjärtans dag!

    SvaraRadera
  2. Haha, frallan är ju en fransk bulldog - kom in i matchen nu! :))
    Gillar din heart-folder, precis lika mycket som de andra. Kram <3 <3

    SvaraRadera
  3. Å, såå fint!


    STOR HJÄRTEKRAM till dig!

    Lotta

    SvaraRadera
  4. Vad härliga tips, tack! :)

    http://fannyhenricson.wordpress.com

    SvaraRadera
  5. Jag tittar in idag istället och önskar dig en fin helg!

    SvaraRadera