24 november, 2012

LITE NYA STJÄRNOR.

En vecka kvar till första advent, härligt! Det var nära att julbelysningen kom upp den här helgen. Men jag försöker kämpa emot.

Lite andra detaljer har fått smyga sig in redan nu i form av stjärnor. Jag skrev om dem förra året och för mig är de lika populära denna jul. Två nya varianter har fått följa med hem (från House Doctor), vita i papper (mycket papperspynt i år) samt en med pärlor.


6 vackra vita papperstjärnor med liten guldpärla på snöret. Dessa ska under eftermiddagen hängas upp i några grenar som jag plockat in från trädgården.


Den vita stjärnan med läderrem har tejpats upp med dynamo-texten; twinkle-twinkle på vår griffeltavelvägg. Enkelt pyssel som fått många positiva kommentarer. 

Om jag känner mig själv rätt kommer många inlägg gå över till jul- och pysseltema under kommande veckor. Jag älskar den här perioden på året. Bara att hoppas att tiden finns där för allt!


6 kommentarer:

  1. Den här tiden är som bäst, de här veckorna innan jul är mina favoritveckor under vintern

    SvaraRadera
  2. Så superfint! Älskar dymotape-upphägningen!

    SvaraRadera
  3. Oj, ser dina foton på hela mitt Pinterestflöde från över hela jorden! Kul! Himla fina pyssel:) Ses vi den 8:e? :D

    SvaraRadera
  4. Awesome post ! I appreciate this post it’s very interesting and innovative..... Please keep sharing the posts regarding the same and I will share your nice blog with my all friends.

    SvaraRadera