14 februari, 2012

HJÄRTAN.

Kärlekens dag i dag. Valentine. Butiks-jippo tycker maken. Själv står jag nog lite mitt emellan. Kärlek kan vi ha året runt, utan en bestämd dag. Men sen så är jag ju så förtjust i att få presenter och blommor. Eller det räcker kanske med lite choklad. Nu när det ändå finns en dag som denna. :)

Idag skickar jag lite rosa hjärtan till er, tagna från Hearts-foldern på Pinterest (tänk att man har en sådan). Happy Valentine's Day!


Bilder; Pinterest 

Kanske att man ska sätta upp ett post-it hjärta på kontoret idag? Den söta hjärt-tejpen finns att köpa via Etsy. Går perfekt att pimpa några värmeljus med. Sen får vi inte glömma bort allt godis och bakverk i hjärtform. En dag som denna - ja då kan man allt få unna sig lite sött! 

Nu blev jag sugen på vaniljhjärtan....

7 kommentarer:

  1. Jag håller dock med din man :-) Man kan ju göra egna saker precis som på din bild. Hur gulligt var inte det. Skriva någonting på några lappar!

    Kramis

    SvaraRadera
  2. åh vaniljhjärtan!
    mums!

    har gjort ett svart armband nu ...med nya pärlor.
    sk produktutveckling ;)
    kram!!

    SvaraRadera
  3. Glad ♥kväll till dig!

    Vaniljhjärtan, åh, DET skulle jag också vilja ha//Åsa

    SvaraRadera
  4. Jag håller med dej, små paket är aldrig fel.

    Kram

    SvaraRadera
  5. Åh, det är så fint! Gillar verkligen den översta bilden jättemycket! Hioppas att din alla ♥-ans dag var underbar!
    Kramen

    SvaraRadera
  6. Ett hjärta gjort av postit-lappar, så enkelt och så fint.

    Tejpen blev jag lite förälskad i. Vpre trevligt att pimpa presenter med.

    Ha en bra dag.

    SvaraRadera