15 november, 2011

URBNCAL 2012 HELSINKI.

Varje gång jag sett den på väggen hemma hos Weronica har jag blivit påmind om hur snygg den är. Nu har jag själv slagit till och köpt nästa års kalender för 2012. UrbnCal 2012 Helsinki, med siffror fotade från just Helsingfors.

Och jag är ju så otålig att det inte går att vänta ända till januari med att sätta upp den. Här hänger den nu på väggen i köket. Tänk att man kan bli så glad över grafiska kalenderark!


UrbnCAL 2012 Helsinki, ny kalender som pryder väggen i köket.

Kalendern innehåller 366 svartvita foton av siffror fotade från olika stadsdelar i Helsingfors (2010 och 2011 var från Stockholm och Köpenhamn). 12 fina pappersark i A3 format går att klicka hem via signerat.se

7 kommentarer:

  1. Cool och mycket tilltalande om man gillar siffror. Snyggt foto också!
    Skön tisdagskväll!
    Katarina

    SvaraRadera
  2. Den är verkligen supersnygg! Har också funderat på att inhandla ett exemplar... :)

    Ha en trevlig kväll!

    SvaraRadera
  3. Mmmm, den är verkligen rackarns snygg! Gillar dessutom ljusen i Granit-korgen och kompositionen av bilden. Snyggt!

    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  4. Min ligger till sig fortfarande :) Fin bildkomposition - gillar ljusen där i korgen tillsmmans med klassiska Tivoli och kannan med penslar. Snyggt!

    SvaraRadera
  5. Det är härligt med otålighet : ) Instämmer med ovan, tjusigt fotat,
    Malin

    SvaraRadera
  6. Vilken underbar blogg du har skapat!! Otroliga fotografier och inspirerande inlägg. Super!

    SvaraRadera
  7. alla kan hitta sin ulrik på zara *ler*


    kram till dig.

    SvaraRadera