30 mars, 2011

EIGHT RING.

I högra spalten här på bloggen har jag en kolumn som heter PÅ ÖNSKELISTAN, lite för att visa vad jag tycker om för tillfället och går och suktar efter. Nu har jag kommit på att listan är fantastisk! För igår, utan förvarning, kom S hem med ett litet paket innehållandes ringen Eight från Edblad och Co.


Fina, fina ringen Eight med svart curbik zirkon.

Tro nu inte att det hör till vanligheten att jag får presenter på tisdagskvällar på det här viset, det här var första gången. Men oj, vad roligt det är med överraskningar och presenter och oj vad bra det är med önskelistor på bloggar!

Såg idag att Edblad öppnat en flaggskeppsbutik på Västerlånggatan i Gamla Stan. Tips om du vill handla fina smycken till bra priser.


3 kommentarer:

  1. Ja-ha, det är så man ska göra?! Faktum är att jag fått ganska mycket som jag "önskat" mig via bloggen. Man ska helt klart konceptualisera det där med önskelista. jag tror minsann jag kanske härmar dig. Jättefin ring!

    Fiberlakrits, here I come.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag har precis upptäckt din fina blogg, hit kommer jag tillbaka!
    Vilken smart idé med önskelista i bloggen, kanske man skulle försöka med... =0)
    Ha en fin kväll!

    Kram Emma

    SvaraRadera